0
Susu Sikit! Macam Mana Nie?
Susu Sikit! Macam Mana Nie?

"Susu sikit, macam manalah budak tu nak kenyang. Sebab tu menangis je" Terdengar rungutan ibu mertua pada si suami. "Dah t...

Read more »

0
Perkembangan Fetus - Hamil 9 Minggu
Perkembangan Fetus - Hamil 9 Minggu

Mommy hamil 9 Minggu dah. Waktu ni emosi Mommy serba tak kena. Tiba-tiba je Mommy rasa sedih, eh sekejap lagi Happy pula, ada juga yang tak ...

Read more »

0
Perkembangan Fetus - Hamil 8 Minggu
Perkembangan Fetus - Hamil 8 Minggu

Hamil 8 Minggu, wah sekejap je rasa dah 8 minggu hamil. Mommy tahu tak Waktu ni Baby dan berubah status. Dari Embrio kepada fetus. Comel san...

Read more »

0
Perkembangan Fetus - Hamil 7 Minggu
Perkembangan Fetus - Hamil 7 Minggu

Hamil 7 minggu dah Mommy. Waktu ini Mommy dah mula rasa tak selesa. Waktu hamil tujuh minggu juga buat Mommy rasa kerap mahu buang air kecil...

Read more »

0
Perkembangan Fetus - Hamil 6 Minggu
Perkembangan Fetus - Hamil 6 Minggu

Diam tak diam Mommy dah hamil 6 minggu. Pada usia hamil 6 minggu ni agaknya bagaimana keadaan baby ya? Pada waktu ini saiz baby sebesar kac...

Read more »

0
Perkembangan Fetus - Hamil 5 Minggu
Perkembangan Fetus - Hamil 5 Minggu

Lima Minggu dah Mommy Hamil. Waktu ni perkembangan baby sangat pantas. Pada usia hamil lima minggu ni jantung embrio sebesar biji kaskas su...

Read more »

0
Perkembangan Fetus - Hamil 4 Minggu
Perkembangan Fetus - Hamil 4 Minggu

Hamil 4 Minggu dah ya Mommy? Sekejap sahaja masa berlalu kan. Hamil 4 minggu Mommy sepatutnya dah pun buat pemeriksaan ujian kehamilan tau. ...

Read more »

0
Perkembangan Fetus - Persenyawaan
Perkembangan Fetus - Persenyawaan

Mommy nak tahu tak apa yang berlaku pada baby masa hamil minggu pertama dalam perut Mommy. Jom kita kaji dari minggu ke minggu kehamilan. A...

Read more »

0
Apakah Makanan Terbaik Semasa Hamil?
Apakah Makanan Terbaik Semasa Hamil?

Makanan ibu semasa hamil tidak boleh diambil muda. Kerana makanan sewaktu hamil sangat-sangat penting pada tumbesaran baby.  Mari saya ...

Read more »

0
10 TANDA KEHAMILAN YANG ANDA PERLU TAHU
10 TANDA KEHAMILAN YANG ANDA PERLU TAHU

Tanda-tanda kehamilan bagi setiap orang berbeza. Ada juga Mommy yang tidak mengalami sebarang tanda awal kehamilan. Namun, ada beberapa tand...

Read more »

0
Demam Denggi Membawa Maut
Demam Denggi Membawa Maut

Demam denggi boleh membawa maut. Demam denggi berpunca dari nyamuk aedes. Di saat musim panas ini nyamuk denggi mudah sangat membiak. tering...

Read more »
 
 
Top